Модельный ряд Geely

Отзыв о Geely Emgrand X7 2014 года


Автомобиль: Geely Emgrand X7 2014 г.в., внедорожник, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 915 км, двигатель - 1.8 бензин + ГБО, комплектация - BASIC
Автор: Андрій (Украина, Тернополь)   16.08.2014
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Маю честь написати відгук про Х7. Й дати відповідь на запитання - чому? На це є багато причин. По-перше, як завжди хотілося щось варте уваги і порівняно за невеликі гроші, по-друге із-за дизайну. Седан ЕС7 взагалі не був подібним на типового китайця типу СК і МК і всяких там різних "папєрєдніків". Це було щось нове, свіже. Авто зразу сподобалась, я пішов в салон вивчати ціну питання. За час вивчення ціна збільшувалась 3 рази. За одним махом придивився й до Х7, до рапід, поло, фіатів. Вартість рапіда 210 тис. грн. Останні відпали зразу у зв'язку з відсутністю бабла і невідповідністю ціна-якість, але навіть якби воно й було то все одно купив би Х7, бо за 192 тис. можна було купити галімого Хантера, або запальничку яріса, шкоду рапід 1.6 по акції або ще якесь "нєдоразумєніє". З б/у хонду црв 2008-2011, аутлендера. Машина мала бути новою і нецілованою, мати багато місця всередині, але водночас компактною (від ЕС7 коротша, що зручно для паркування в місті). По третє, при наших "дорожніх буднях" авто має бути високе і практичне. І притримуюся того, що це як страховка - треба ще на вчора! Я не належу до тих людей, які будуть переплачувати за бренд. А маючи технічну освіту можу сказати, що при одинакових технічних можливостях і технології виробництва, наприклад Франції і Китаю, дешевше не буде гіршим, тому що основоположним кінцевої ціни буде вартість праці, яка, як відомо в Китаї дешевша. І китай зараз це не китай 5 років назад. Крім того, любий китаєць кращий за будь-якого россіянина - це 100%. Так, тут багато рис всіляких різних паркетників, як кажуть "добродійники", але порівняння тут лишні. Х7 - вбивця скандально доступного, як писав якийсь товаріщ. Але також й треба розуміти, що Х7 - це ще не кашкай і не аутленедер, а все таки ще китаєць, але достойний своїх грошей. Так що вам вибирати чи нове чи Б/У.

А тепер кокретно про ТХ. Я проїхав майже 915 км, з них біля 60 км по Дністровському каньйоні (4 пасажири) біля Касперцівців, де високі підйоми і дороги грузино-абхазького типу - двигун тягне без проблем. Звичайно, висновки робити ще рано, але переваги відчув зразу. Це не НИВА, стосовно комфорту краще. Після покупки в АІС в Тернополі, я поїхав в Чернівці за підкрильниками, бризговиками, ковриками, чохлами. Зразу скажу тим хто хоче купити Х7. Підкрильники - харківська халтура, форма ще не точна, але беріть тільки задні, перед встановленням всі задні заводські пластики з-під арок відкрутіть бо підкрильники не сядуть. Передні не потрібно, бо будуть як лопухи. Точно по формі арок не сідають, а заводські досить добротні. як на мене навіть кращі. На базарі просять 300 грн/комплект, а в АІС 112 за шт. Якщо надумаєте ставити передні, то однозначно на базар. Бризговики можна купляти в АІС, бо вони підходять на посадочні місця, з універсальними прийшлося би намахатися, так казав мені майстер (не в АІС), але можна найти в інтернеті. Чохли модельні є сірі і чорні. Чорні дешевші, не купляйте - фуфло, по швах сідає поганенько, добре треба натягувати, дірки на задній правій спинці під підголовник не співпадають на 2 см, при натяжці торочаться. Нормально сіли передні спинки, підголовники і задній лівий диван. Загалом, за такі бабки якість фуфло. В інтернеті - 650 грн, аіс просить - 960грн, ціна їм 300 грн в базарний день. Якби знав, то доплатив би за МВ БРАТЕРС з екошкіри за 1500 грн теж через інтернет, або на крайняк купив би універсальні за 300 грн. 2 комплекти у "все для авто". А через півтора року може би поміняв, але пропало. Поставив фаркоп Полігон-авто (Запоріжжя), 1270 грн комплект - вартий уваги, мені сподобався. Після цього поїхав до Львова на АІС ставити газ, щоб не злетіла гарантія (в Західному регіоні ставить Львів). Хоч я до гарантій відношусь скептично, але порахував, що на АІС виходить установка майже то саме що й на стороні + зберіг гарантію. На вибір пропонують зараз 2 установки: італійську тартаріні і польску оптіму. Ціна питання 10800 грн і 9000 грн. відповідно. Різницю шукайте на форумах. В їзді суттєво різниці немає. Я ж притримуюсь того, що чим простіше тим надійніше (обслуговування і сервіс потім дешевші). Якщо вам скажуть, що на АІС дорого. То порахуйте! Всі дрібні установщики ГБО хочуть оплату в євро, який зростає. На 4 циліндри - це приблизно 560-650 евриків. Як ця ГБО покаже в подальшому ще не знаю, але розхід по компу зі Львова показало 7.5 л/100 км. Я маю досвід їзди на ГБО на 2107. Повний позитив і не вірте в байки про ГБО (пропан-бутан) - думайте головою, "читайте матчасть"!!! За всім треба дивитися і все робити вчасно. Після установки ГБО я повертався зі Львова, коли мене застав ураган. На Золочівський обїздній в сторону Тернополя (там треба їхати по всій дорозі) я відчув всі переваги Х7 (висока посадка, кліренс розхід палива). Для седана, особливо в дощ - там смерть. Ті ями, як то кажуть "просто треба було би знати". Високий кліренс і незалежна підвіска суттєво помогли і зберегли нерви. Бо траса тернопіль - львів це як американські горки з сюрпризом. Я не знаю як поводить себе 2-ох літровий двигун, але мені здається, що 1.8 трошки слабуватий як на 1.5 тонного танка. При рушанні з 1-ої передачі треба підгазовувати. Хотілося би турбінку, або нормальний крутний момент на низах. Але для екслуатації по місту і легкому бездоріжжі розхід палива навпаки буде радувати. Х7 це такий собі натяк на солідність і неспішність. Їздунам після БМВ його явно буде мало. Але мені як людині, не балуваній комфортом в Х7 є все необхідне: ГУР, кондик, підігрів, 2 подушки безпеки і т.д. Зверніть увагу в рено дастер ці всі радості за окрему доплату. Найближчий по ціні до Х7 конкурент ліфан х60. Якщо вам не критичні будуть кілька тисяч гривень і навіть якщо критичні, я рекомендую покупцям Х7 1.8 Basic. Стосовно відгуків про обкатку на 60 км/год - це повна дурня. Це ще один міф, який пішов з совка від жигулів і 412 , які були без тахометра і з 4-ох ступками. Конструктори, щоб їх не доставали всякою фігньою і дурними поясненнями порахували, що при тих передаточних відношеннях КПП оптимальним при обкатці буде 60-70 км на годину, що відповідало приблизно від 2000 до 2500 об/год. Головне щоб оберти не перевищували 2500 під час обкатки. На 5 передачі при 2500 - це приблизно 100 км на годину. Так що коли вам кажуть як робити, то ще поцікавтеся, чому саме так, а не інакше.

Плюсы автомобиля: 1) кліренс; 2) багато місця для задніх пасажирів і майже рівна підлога, що зручно для середнього пасажира; 3) регулювання задньої спинки пасажирів, що актуально при довгих поїздках; 4) на свої гроші просто бомба, все влаштовує.

Минусы автомобиля: Поки ще не знайшов.

Через 4 мес. и 4 дней Андрій дописал: Станом на сьогодні, вже наїздив біля 6500 км. Ніяких проблем нема. В основному машинка їздить по асфальту - на роботу і з роботи.

Через 19 мес. и 16 дней Андрій дописал: За весь період експлуатації замінено стійки переднього стабілізатора (на 39000)-2 шт. по гарантії (після поїздки до Рахова). На 40 тис. перестало відкриватись вікно шофера. Причина- розірвалися кабелі в рукаві, в якому йде проводка з авто в двері. місце розриву-прямо при заході в кузов (не в двері). Лічиться пайкою. Ціна питання-100 грн. можна самому - 0 грн.

Через 19 мес. и 16 дней Андрій дописал: Знайшов мінуси. Як і писали раніше бДжиловоди про мотор 1,8л слабуватий, але економний. насправді ця екномія не виправдана. Як на мене 2.0 в самий раз - золота середина між їздою і витратами палива. якби у 2.4 був розхід як у 2,0 було би сильно. При 4-5 пасажирах пробиває задню підвіску, бо трохи короткий хід. Є 2 варіанти: 1 поставити проставки 20-30мм, але я думаю вилікувати пневмобалонами в пружини за 320 грн. з деякими доробками. Шкода компресор з ресивером нема куди поставити.

Через 24 мес. и 14 дней Андрій дописал: Вже наїздили 56 тищ. Міняємо лиш масло і фільтри. З 5 пасажирами їхав навіть 140. Тримається дороги.

Через 51 мес. и 20 дней Андрій дописал: Нівроку вже 110 тис. поки немає проблем., А ні, на багажнику, в частині, нижче скла піддулась фарба. декілька точок. По площі як 50 коп. прийдеться відшкрабати і пройтися перетворювачем іржі. А так все ок. Думаю, що прийдеться поміняти вже або ремінь мотора або ланцюг, що там по регламенту має бути. а так тьфу-тьфу.

Через 68 мес. и 26 дней Андрій дописал: вже 131 тис. без 15 км. Кришку багажника зробили. в нижній частині дверей почали лізти "жуки". по технічній частині проблем немає.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Romka-357  

Добрый день! Ваш отзыв довольно полезный оказался для меня! немного нового узнал про експлуатацию авто! У меня тоже Х7, интересует какие подкрылки посоветуете ставить чей производитель!?? на перед вроде действительно нет смысла ставить- там они заводские вполне хорошие как на мой взгляд,и где можно найти только задних пару и какая приблизительно цена!? и может уже ставили защиту картера?? если да то какая цена вопроса? и что посоветуете по чехлам, универсальные или все же конкретно на модель!????

-3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Доброго дня! якщо купляти комплект (4шт), то на базарі по любе дешевше (~250-350грн). Аис пропонував поштучно по 112 грн. за шт. Якби я знав, то взяв би лише задні. фірму не знаю, на них написано LOCKER чи LOKER emgrand x7, я не памятаю, короче харківські. до речі бампер, заднй прийдеться трошки відтягувати (приблино на 3-5 мм), щоб вони більш гармонійно виглядали разом з бризговиками. Защиту покупал металлическую, тоже в аис, около 900 грн. Модельные все равно лучше должны бы быть. Относительно чехлов не знаю, мне попалось фуфло (черный цвет) резинки гамно, чуть сильнее потянул и чехлы в местах резинок торочатся. Задняя спинка (2/3) села плохо, боялся порвать. Вот Birzoff написал что изюмительно. Два разных ответа. Если все таки надумаешь покупать модельные, то договорись о возврате, а если они начнут выламыватся то не пожалей 300 грн пусть сами и ставят. если порвут, то и с них спрос. Якщо вам важливо, щоб на сидіннях була емблема? то беріть модельні. я думаю, що вони не вартують тих грошей. Щоправда я не бачив універсальних

ОТВЕТИТЬ  
Birzoff  

У меня чехлы конкретно на Х7, сидят изумительно и смотрятся хорошо.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Я купував модельні чорні, через АІС-Чернівці, бо хотів щоб салон був чорний. Якість так собі. Може залежить від криворукості кравця. Якщо ви купували сірі, то може й класні, но вони й дорожчі.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Нівроку вже 110 тис. поки немає проблем., А ні, на багажнику, в частині, нижче скла піддулась фарба. декілька точок. По площі як 50 коп. прийдеться відшкрабати і пройтися перетворювачем іржі. А так все ок. Думаю, що прийдеться поміняти вже або ремінь мотора або ланцюг, що там по регламенту має бути. а так тьфу-тьфу

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Geely Emgrand X7: Первенец с большими амбициями
Первенец с большими амбициями

Каким бы странным это ни казалось, но в модельном ряду компании Geely до недавнего времени не было ни одного кроссовера. И вот, наконец, китайская компания шагнула навстречу крайне популярному сегменту и представила своего SUV-первенца — Geely GX7. Пройдет немного времени и этот автомобиль дебютирует на украинском рынке, однако журналисту InfoCar.ua уже сейчас выпала возможность протестировать GX7 в условиях заводского полигона Geely.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Geely

Geely Emgrand X7 2014 Geely Emgrand X7 6.200$ 2014 193.000 км
Geely Emgrand X7 2014 Geely Emgrand X7 6.200$ 2014 193.000 км
Geely Emgrand X7 2014 Geely Emgrand X7 6.200$ 2014 193.000 км
Geely Emgrand 7 (EC7) 2017 Geely Emgrand 7 (EC7) 7.800$ 2017 99.000 км
смотреть все
объявления